19. август 2012.

Пуном паром даље

Пуном паром даље! То је једино што могу да кажем након десетодневног одмора проведеног на Тасосу.

Стижемоооооо!
Ово је је већ друга година за редом како летујемо на овом острву. Мада смо били лоцирани у Потосу, малом месту са толико шарма, острво смо уздуж и попреко прешли неколико пута.  Псили Амос, Алики, Пахис, Мраморна..., само су неке од плажа које су нам се јако допале.

Алики
Тасос осваја својом аутентичношћу због чега ми се чини да је време тамо одавно стало.Казавити и Панагиа су нека од места која смо обишли ове године, а где се осим предивног амбијента, може уживати и у јагњећем печењу:

Казавити
Сваки страствени сапунџија не пропушта прилику да где год се нађе препознаје састојке које би могао да стрпа у сапун. Ја такође нисам изузетак. Потос ми је заиста ишао на руку због једне радње у којој се продају handmade производи а која, осим богате понуде, има и несвакидашњи амбијент јер у централном делу радње расте огромно дрво маслине. Ту се могу наћи ручно рађени предмети од маслиног двета, керамика, простирке, зачини и наравно козметика. Тоне сапуна на бази маслиновог уља различитих облика, боја, у огромним плетеним корпама поређаним по поду и на полицама. Разни бутери и лосиони за тело, креме на бази прополиса...
Будући састојци за сапуне
Ово су састојци које сам купила и који ће се дефинитивно наћи у мојим следећим “пројектима“: млевена морска трава (рекламира се као ефикасно средство у борби против целулита); морска со (баш одавно хоћу да направим слани сапун, купила сам две врсте морске соли: са средњом и великом гранулацијом – можда сам мало претерала али тако је то...); луфа (мој “back up” материјал - заиста не знам какав ће бити исход са луфом коју моја пријатељица и ја гајимо али чак и да све буде у савршеном реду, како време иде, све ми се чини да ће ми бити жао да је убацим у сапун...); extra virgin маслиново уље (незамисливо је не купити га у Грчкој).
И наравно сапун:
Једноставно савршен...

Друга страна сапуна
Ово можда и није најрепрезентативнији сапун који се могао купити али ми се допао печат. Иначе сапун се продаје овако, малте не, без икаквог паковања. Тек након куовине га убаце у целофанску кесицу коју вежу рафијом. Међутим мене копка каквог је квалитета и морам да га пробам. Само питање је када ће доћи на ред јер тренутно имам 9 сапуна у купатилу а већ додатних 5 су ми такође на "must try" листи.

Пријатан дан вам желим и срећно сапуњање!

2 коментара:

  1. Dobro došla nazad! Ne sumnjam da si napunila baterije za predstojeću jesen i daj bože da 'izdrže' i zimu, pa se sad bacaj na posao.
    Ne mogu da kažem da sam videla bezbroj kastiljskih sapuna,ali oni koje jesam su bili svetliji. Ovaj baš ima boju zelene masline. Ti ćeš nam reći da li je tvoj bolji.
    Više od sapuna,meni se svidja paket repromaterijala koji si donela,posebno morska trava. Naravno,i maslinovo ulje! Ala će biti sapuna....
    Pišem ti uskoro,čujemo se!
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti Maja na dorodoslici! Kakve mi sve obaveze predstoje ovaj odmor mi je bas bio potreban. Nadam se i ja da cu uskoro zasukati rukave pa da napravim neki sapun (bas sam se uzelela). Cujemo se i veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...