17. октобар 2012.

Игра боја

Листа сапуна које бих хтела да направим, а још увек нисам, је поприлично дуга. Још многе састојке које бих желела да користим у сапунима нисам испробала, што због немогућности да их набавим а што због слободног времена које ми поприлично мањка за експериментисање. Ово се такође односи и на многе технике израде сапуна хладним процесом. По мом мишљењу лепота хладног процеса је  у томе што пружа невиђене могућности за шарање сапуна. Али признаћете да би нешто шарали потребно је прво сапунску смесу обојити. На жалост, ја нисам до сада успела да нађем на нашем тржишту одговарајуће козметичке пигменте/ оксиде који би послужили у ову срху (мада морам да признам да се и нисам баш претргла од тражења).

На листи жеља ми се одавно налази шарање faux funnel pour техником. Не бих да овај термин преводим на српски, јер немам идеју како бих а да потпуно не обесмислим његово значење, али можете погледати на блогу Soap Queen како то ради Anne-Marrie. Инспирисана изгледом овако израђених сапуна упустила сам се у овај "подухват" користећи доступне састојке за бојење: сок од шаргарепе и активни угаљ. И ево како су сапуни испали:

Активни угаљ и шаргарепа

За растварање соде користила сам 1/3 воде, 1/3 сока од свеже шаргарепе и 1/3 козјег млека. Умућени сапун сам касније поделила на два идентична дела и у један додала кашику активног угља.


Супротно свим начелима за тестирање, када би требало да имате само једну непознату, ја сам додала и мирисно уље наранџе које до сада нисам користила, а охрабрена искуством моје драге пријатељице Маје која га је са мном несебично поделила. Морам да признам да сам задовољна како су ови сапуни испали узимајући у обзир да овом техником радим по први пут и да сам се поприлично плашила да ми се сапунска маса не згусне прерано док је сву не сипам у калуп.


И на крају морам да додам да ови сапуни сигурно не би скоро били направљени да ме недавно није подстакла размена коју организује Кирпу, ово је линк ка њеном блогу Kirppu blog, па сам се бацила у акцију. Идеја је да учесници размене по два сапуна: један омиљени и један који правимо по први пут користећи неки нови састојак или технику. Унапред се радујем сапунима које ћемо размењивати.

Желим вам успешан остатак недеље и срећно сапуњање!

9 коментара:

  1. Nice experiment, Gordana!
    Carrot juice and activated charcoal make a good combination!

    ОдговориИзбриши
  2. Ha,evo i mene na tvom blogu! Drago mi je da ti moja 'empirijska lista' sa f.o. pomaže i baš volim da čujem da li će nam se iskustva podudarati.

    Inače,ovaj sapun ti je ispao baš dobro.
    Iznenadjuje me da si sa tako malom količinom šargarepinog soka ipak uspela da obojiš sapun.
    Srećan mu put u Finsku,Kanadu i gde god ga još budeš slala! Jedva čekam da čitam komentare na njihovim blogovima!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Maja! Naravno da mi je pomoglo jer ne verujem da bi se usudila da ovo mirisno ulje upotrebim za ovaj sapun da nisam dobila povratnu informaciju od tebe. Videcemo koliko ce vremenom da se odrzi u sapunu.

      Избриши
  3. Oooh, I can't wait to see this soap in person ;) What a cool combination of ingredients...I love this swirl!

    ОдговориИзбриши
  4. Thank you Cee Gee! I couldn’t resist posting pictures of this soap since I was also surprised with the outcome. In most cases, when I do something for the first time, at least one thing turns out as unexpected. This soap will not be a surprise to you but the other one I plan to send would be, at least I hope so:)

    ОдговориИзбриши
  5. Potpuno ste u pravu, nema sanse prevesti faux funnel a da ne zvuci skroz smesno! Mmmm, jedva cekam da citam o outiscima razmene sapuna, a ova Vasa kombinacija sargarepa/aktivni ugalj mi izgleda veoma primamljivo. Moracemo za koji meseca da se opet razmenimo :)

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala Ksenija! Sto se razmene tice i ja sam uvek raspolozna:)

    ОдговориИзбриши
  7. I have been using this soap and I like it very much. It is a wonderfully greasy. Exciting thing that carbon makes black .... but it is good. My husband also likes this a lot. Thank you!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...