3. фебруар 2013.

Сапун са активним угљем

До сада сам активни угаљ баш често користила. Овај састојак ми је интересантан из више разлога. На првом месту што је веома добар детоксикатор коже а затим што je и природни колорант. Идеалан је за шарање сапуна хладним поступком. У овом посту  можете видети како ми је испао сапун са додатком сока од шаргарепе а прошаран активним угљем. Све у свему јако стабилна црна боја коју даје активни угаљ, а која се не разлива у сапунској маси, је заиста неограничени потенцијал за многе идеје по питању дизајна.

Што се мог новог сапуна тиче хтела сам да по први пут испробам уметке од сапуна (тзв. "soap embeds" ) тј. да убацим неки већ направљени комад у свежу сапунску масу. Искористила сам силиконску модлу и добила ова прелепа срца:


Пенушава срца
А чиме сам их обојила? О томе ћу у следећем посту! Само да знате да се ради о природном колоранту, биљци која ме је одушевила...

Желећи да испробам мало другачији начин изливања сапуна у односу на мој уобичајени, а у недостатку индивидуалних модли, излила сам сапуне "водоравно" (не знам како другачије да објасним али биће вам јасно кад погледате готове сапуне).

Сапун са активним угљем и козјим млеком


За израду овог сапуна користила сам рецептуру на на бази маслиновог, палминог кокосовог и уља грожђаних кошчица уз "вишак масноће" од 7% у виду рицинусовог уља. Није било тешко уметути ова сапунска срца али морам да признам да сам доста времена утрошила на припрему. На првом месту да прерачунам колико ми сапунске масе треба када је изливам "водоравно" а затим да на самој модли обележим позиције за уметке. Али као и у сваком другом послу, што квалитетнију припрему имате то буде и лакша реализација.

До новог поста желим вам успешну предстојећу радну недељу и срећно сапуњање!

16 коментара:

  1. Vau!! Sapuni su prelepi! Svaka čast na uloženom trudu. Mislim da znam čime ste obojili srculenca, samo ne znam kako ste uspeli to da nabavite u našoj zemlji Srbiji. Drago mi je što jeste :). Samo tako nastavite i sa nestrpljenjem čekam slededeći post!
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  2. Beautiful soaps, Gordana! I love the swirls and the heart embeds are so cute!

    ОдговориИзбриши
  3. Beautiful soap! I would have never thought of putting both swirls and hearts in the same soap, but it works :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you Marika. I was planning this design for a while and finally made it!

      Избриши
  4. Gorgeous Gordana! Love the little heart embeds in the swirled soap!

    ОдговориИзбриши
  5. Ha,ha,ovo je neka srcomanija,izgleda. Mene je zahvatila duplo više,tako da imam dve ture sa srcima. I moja prvobitna zamisao je bila da ih baš ovako umetnem,a onda sam se predomislila i umetnula ih u sapun klasičnog oblika. Samo,nikako da stignu na red na blogu. Dugo me nije bilo, nagomilalo se za pisanje.
    Sapun ti je divan,još lepši je uživo i nikome neću reći čime je obojen-pssst, ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Maja! Izgleda da su srca vecita inspiracija :) Postuj sto pre, jedva cekam da vidim tvoje nove kreacije.

      Избриши
  6. I love your Valentine special :) Beautiful swirl, I admit I could never do that !

    ОдговориИзбриши
  7. Sweet sweet soap, Gordana! The little hearts look very good!

    ОдговориИзбриши
  8. Divan swirl Goco! A srculenca, hm, da nisu obojena indigom?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ksenija! Nije indigo ali i njega sam nedavno isprobala pa pisem uskoro i o tome!

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...